SEM

SEM (Search Engine Marketing) je poměrně mladou formou propagace internetových stránek. Za určitý obnos si můžete ve vyhledávači koupit přední pozici ve výsledcích, která vám pomůže k větším ziskům. Protože právě vyhledávače jsou největším zdrojem návštěvníků, vyplatí se do této sféry marketingu investovat.

Nejúčinnější a zároveň nejúspornější formou SEM je PPC (Pay Per Click) reklama. Díky tomuto systému platíte jen za uživatele, který opravdu navštíví vaše stránky, tedy klikne na odkaz z vyhledávače. Sponzorované odkazy bývají většinou umístěny nad ostatními výsledky a bývají barevně zvýrazněny – uživatel si jich okamžitě všimne.

V současné době se na českém trhu nejvíce prosazují systémy Seznamu a Google – Sklik a Adwords. Součástí systému jsou i statistiky, které vás informují o úspěšnosti vaší reklamní kampaně.

Máte zájem o nezávaznou kalkulaci, nebo hledáte informaci, kterou jste na našem webu nenašli?

Kontaktujte nás